Taylor-Swift.jpg  

 

Taylor Swift (泰勒絲) 在周五 (12月2日) 出席告示牌第六屆年度音樂女性獎時身穿紅色  Oscar de la Renta 洋裝驚豔全場。

Taylor 當天表示:

「我有很多偶像,Faith Hill 就是一個大偶像,

Reese Witherspoon (瑞絲薇瑟斯本) 也是,

雖然她不是音樂圈的… 但我喜歡她支持的事情。

Shawn Covin 也是我的偶像之一,她寫的東西很棒,

她寫的東西很有深度、很美。」

原文:"I have a lot of role models.

Faith Hill is a big role model.

Reese Witherspoon is a role model of mine-she’s not in music, but I love everything she stands for.

Shawn Colvin is a huge model for me. Her writing has been consistently great and thoughtful and wistful and beautiful."

「還有,雖然不是個女孩,但 Kris Kristofferson 也是我的偶像,

每當我看到很努力過生活的人,還有很美地將生活與音樂結合在一起的人,都是我的偶像,

他們以自身為楷模教了我很多事情。」Taylor 接著說。

原文:"And also-[he's] not a girl-but Kris Kristofferson has been a big role model for me.

 When I look at people who I feel have really lived their lives and recorded their lives in music so beautifully,

 those are my role models. They’ve all taught me lessons just by example."

時尚報你知:Oscar de la Renta 紅色洋裝、Prada 高跟鞋、Lorraine Schwartz 首飾。

arrow
arrow
    全站熱搜

    微風 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()