close
I still remember the look on your face
我還清楚記得你的臉
Lit through the darkness at 1:58
在深夜1:58 黑暗中浮現
The words that you whispered
你輕聲詮釋的世界
For just us to know
只是讓我了解
You told me you loved me
你說過愛我的
So why did you go
為甚麼又離開我呢?
Away Away?
離開

I do recall now
我依然記得
The smell of the rain
雨的氣味
Fresh on the pavement
在人行道飄散
I ran off the plane
我從水面劃過
That July 9th
在7月9日那天
The beat of your heart
你的心跳
It jumps through your shirt
穿越你的薄衣衫
I can still feel your arms
我依然想念你的懷抱

But now I'll go sit on the floor
如今卻只能離開 癱坐在地
Wearing your clothes
穿著你的衣服
All that I know is that
質疑我所知道的一切
I don't know how to be something you miss
如何扮演被你遺忘的角色
Never thought we'd have a last kiss
沒想過 這會是我們的最後一吻
Never imagined we'd end like this
沒想過 故事會這樣結束
Your name, forever the name on my lips
你的名子 會永遠怪在我嘴邊

I do remember
我仍然記得
The swing in your step
你的腳步
The life of the party, you're showing off again
狂歡的生活 你一再熱烈表演
And I roll my eyes and then
我不高興的時候
You pull me in
你會抱緊我
I'm not much for dancing
雖然我不太會跳舞
But for you I did
但為了你我願意
Because I love your handshake
因為我愛你握手的樣子
Me and my father
跟我爸相見
I love how you walk with your hands in your pockets
就是喜歡你手插口袋 走路的樣子
How you kissed me when I was in the middle of saying something
不經意的吻我 當我話說到一半
There's not a day when I don't miss those rude interruptions
每一天 我都還懷念你的不拘小節

But now I'll go sit on the floor
如今卻只能離開 癱坐在地
Wearing your clothes
穿著你的衣服
All that I know is that
質疑我所知道的一切
I don't know how to be something you miss
如何扮演被你遺忘的角色
Never thought we'd have a last kiss
沒想過 這會是我們的最後一吻
Never imagined we'd end like this
沒想過 故事會這樣結束
Your name, forever the name on my lips
你的名子 我會永遠掛在嘴邊

So I'll watch you live in pictures like I used to watch you sleep
也只能透過照片陪你 就像看你入睡
And I feel you forget me like I used to feel you breathe
感覺你漸漸遺忘了我 就向曾經感覺你的呼吸
And I keep up with our old friends just to ask them how you are
跟老朋友相聚 只是為了聽到你的消息
Hope it's nice where you are
希望你一切都好

And I hope the sun shines
那裡是否艷陽高照
And it's a beautiful day
天氣正好
And something reminds you
又突然想起你
You wish you had stayed
多希望你在這裡
You can plan for a change in weather and town
你可以試著改變 天氣或時間
But I never planned on you changing your mind
但卻沒料到你心裡的改變

So I'll go sit on the floor
如今卻只能離開 癱坐在地
Wearing your clothes
穿著你的衣服
All that I know is that
質疑我所知道的一切
I don't know how to be something you miss
如何扮演被你遺忘的角色
Never thought we'd have a last kiss
沒想過 這會是我們的最後一吻
Never imagined we'd end like this
沒想過故事會這樣結束
Your name, forever the name on my lips
你的名子 我會用遠掛在嘴邊
Just like our last kiss
最後的一吻
Forever the name on my lips
你的名子 我會用遠掛在嘴邊
Forever the name on my lips
你的名子 我會用遠掛在嘴邊
Just like our last
最後的一吻
arrow
arrow
    全站熱搜

    微風 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()